Wednesday, June 18, 2014

OoM Mind Blowing: World Cup 2014 - Female Fan yang Seksi [stage 1] (26 Gambar)

b e h o l d w a h a i f o r e v e r a l o n e s e k a l i a n !

Another thrash entry. Haha. Sorry la. Kalau bagi entri ilmiah mcm entri ini hangpa bukan nak baca pun. Jadik oleh kerana Malaysian ni suka menda-menda yang merepek macam ni, jadik aku bagi benda merepek macam ni. Hahaha! Kalau diizinkan kalau blog aku dah ok sikit dan ramai followers aku akan banyakkan entri ilmiah supaya sel-sel otak hangpa dan aku akan terus berhubung. Jadi, sila la like fanpage facebook Out Of MInd! Yeah!!!

Munirians sekalian, gambar banyak-banyak di bawah menunjukkan aksi seksi dan dinding berpeta penyokong wanita World Cup 2014. Baru stage 1 ni beb. Ada lagi banyak stage. Sabaq na. Personnaly, bagi aku perempuan ni sebenarnya kalau dia tengok bola or beriya-iya sokong pasukan bola, they are faking their ownself. Sebenarnya saja ja nk tunjuk cool. Lepas tue update kat facebook. Yang diupdate pasal Cristiano Ronaldo. Sebab? Sorang player itu ja depa tau. Masa  game lain takdak plak aku tengok depa update. Ahh. Semak! Cumanya bila girl ni ada kat stadium, kira macam jadik bahan cuci mata para penjantan tangguh yang forever alone lah! Ada juga bahan menarik cameran macam gambar-gambar kat bawah ni. 

Apa lagi? j o m u s h a !































SUMBER:DAILYMAIL.CO.UK

JANGAN LUPA LIKE FANPAGE OUT OF MIND!

KLIK SINI UNTUK GAMBAR NORA DANISH. ERRRMMM :p

1 comment:

  1. Memang seksi giler penyokong luar negara, kalau di Malaysia dah trending kutukan di laman sosial..

    ReplyDelete